Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.
Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.
W zamian za energię, pomysły oraz chęć do pracy oferujemy możliwość stałego rozwoju w profesjonalnej firmie na atrakcyjnych warunkach finansowych. U nas to Ty decydujesz w jakim kierunku chcesz się rozwijać i masz wpływ na planowanie indywidualnej ścieżki kariery.
zobacz aktualne oferty pracy
(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664
Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik
Biuro
Aleje
Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa